dissabte, 5 d’octubre del 2013

La teixidora de la mort.

Xac, xac. Clic, clic. Agg, agg. Eixa és la pista sobre aquest llibre, perquè el llibre La teixidora de la mort és un relat de misteri amb prous moments de terror...



La història tracta d'una xiqueta de 10 anys que li diuen Andrea i que segons diuen els habitants del poble viu en una casa maleïda... I això que tot va començar quan sa mare es va sobresaltar i va traure a Andrea de la seva habitació, tancant també l'habitació amb clau per a qué no puguera entrar-hi, i al cap d'un temps abandonen la casa...

Però per quin motiu la mare d'Andrea és va sobresaltar tant per traure a la xiqueta fora l'habitació, inclús de la casa?
Per què el balancí es movia tot sol?
Hi ha algú a l'antiga habitació d'Andrea? 
Pot ser cert el que deien els habitants del poble?
Que l'esperit de la teixidora de la mort s'ha instal·lat a la casa on va nàixer ella...

Un conjunt de preguntes inquietants, 
precisament això és aquesta història.

A partir de dotze anys.

Escriptora: Concha López Narváez.
Il·lustrador: Rafa Salmerón.
Editorial: Bruño.

2 comentaris:

  1. Hola!! Sóc Marina, supose que sabràs qui sóc perque segueixes el meu bloc i ma mare em va comentar alguna cosa sobre tu, un bloc i la teua passió per la lectura..jeje
    L'anterior comentari l'he borrat perquè no sabia segur si eres tu...jeje :P
    Una coseta, tu mira les ressenyes dels llibres del meu blog i si algun llibre t'interesa dis-meu i si el tinc, tel deixe per que el llisgues ;)

    Avant amb el bloc, és una idea genial, t'ho dic per experiència ;)
    Una besadetaa!!
    PD: D'ací poc hi haurà un sorteig al bloc, si això apuntat i avore si el toca algun llibre! jeje ;)

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies Marina!! El teu també m'ha agradat molt! Miraré a vore si m'agrada algun! ;) Gràcies! I Besadetes!!!

    ResponElimina