dimecres, 18 de setembre del 2013

Cake pops.


Amb els llibres no sols podem llegir hitòries meravelloses, sino que també serveixen per explicar-te coses. Com aquest:



 És un llibre que dóna receptes d'un postre que últimament està molt de moda: els Cake Pops (aquest llibre el podeu comprar a la tenda Casa).
A continuació vos deixe unes imatges d'uns que jo he fet.



 
Aquestos primers van ser de prova. Els vaig fer amb la meua iaia, ja que a ella també li agrada molt cuinar.





























I com les proves ens van eixir prou bé, em vam fer un altra vegada per al cumple dels meus germans.
I com els agrada molt el futbol doncs Cake Pops de futbol i altres de xocolate blanc i negre.



















I com venia una xiqueta que no li agradava el futbol jo li vaig fer aquestos per a que estigera contenta.

 I li van encantar!!


La veritat és que estaven de cine!!!! Mmmmmmmmm!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada