dimarts, 18 de febrer del 2014

Manies d'un lector / Manías de un lector / Reader's manias

Tots els lectors/es tenim una serie de obsessions que no ens lleva ningú. Com per exemple ens dóna ràbia que ens interrompen a mitat d'un capítol, o marcar les pàgines d'una manera o altra...

Jo ara vos diré les meues però vosaltres també em podríeu dir les vostres.

Il·lustracions de Juliano Lopes.




Jo, com a lectora que sóc, tinc estes manies:

- Observar primer de tot la portada: foto, distribució, colors, autor, il·lustrador 
i després l'interior; què hi ha al principi i què al final.
 - Segons m'agraden o no els llibres, triar un marcapàgines o un altre.
- A vegades subratllar-me frases que m'agraden.
- Moltíssima ràbia  que em tallen al final d'un capitol interessant; 
fins que no l'acabe no puc parar.
-Ordenar-me els llibres per altura, del més gran al més xicotet.

2 comentaris:

  1. Has oblidat dir que per la nit lliges amb el e-book perquè té llum i ta mare no s'entera que en compte de dormir estàs llegint!

    ResponElimina