dissabte, 7 de febrer del 2015

Xènia, tens un Whatsapp

Gemma Pasqual i Escrivà, escriptora que vaig conéixer a una presentació d'un dels seus fantàstics llibres, com és Marina i del qual ja vos vaig comentar en una entrada d'aquest blog, ha publicat un nou llibre del qual ja em va parlar quan ens vam conéixer. 

Es diu Xènia, tens un Whatsapp i des que el vaig començar em va encantar. Tracta sobre una adolecent anomenada Xènia que s'enamora d'en Carles un adolescent molt popular en la seua escola però que els estudis no li van massa bé. Xènia l'ajuda i poc a poc van enamorant-se. Però al final Xènia descobreix que ha estat enganyant-la tot aquest temps perquè està eixint amb Júlia. 
Però no és Gemma qui tria el final, el final el tries tu.



Aquest llibre és el tipus de llibre que tots els professors de valencià haurien de fer llegir als alumnes, ja que té un títol que t'atrapa només veure'l per la paraula " Whatsapp" i també perquè és un llibre que tracta de temes actuals que ens interessen als joves.

Espere que vinga prompte a la biblioteca per torna-la a veure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada